Bezpieczeństwo i mobilność w każdych warunkach drogowych!
- efektywne hamowanie na suchej nawierzchni
- przyczepność na mokrej nawierzchni
- trakcja i hamowanie na śniegu potwierdzone certyfikatem 3PMSF
Nagradzana przez operatorów flotowych
MICHELIN CrossClimate uhonorowana tytułem „Zwycięska Innowacja” w Van Fleet Honours 2016 w Wielkiej Brytanii(3)
Michelin jest jedną z najstarszych firm odpowiadających za produkcję opon na całym świecie. Jej początki wyznacza rok 1889, w którym to Edouard Michelin przejmuje od swoich kuzynów fabrykę "Barbier-Daubree". Wraz ze zmianą osoby zarządzającej, zmienia się nazwa fabryki na "Michelin i spółka". Zmiana dotyczy również kierunku rozwoju asortymentu. Od uszczelek i przewodów, produkcja przestawia się na płytki hamulcowe oraz opaski na koła rowerowe (pierwowzory opon). Edouard Michelin idzie krok dalej i opatentowuje projekt opony demontowalnej (w owych czasach, opona i obręcz koła były integralną całością). Fabryka Michelin, w czasach I wojny światowej przestawiła się na produkcję samolotów dla armii francuskiej. W 1934 roku Michelin staje się właścicielem fabryki Citroën. Z czasem Michelin przejmuje kolejne fabryki oraz marki m.in. Uniroyal-Goodrich, Kleber-Colombes, Stomil czy Taurus. Warto opis marki uzupełnić o kluczowy element marketingu Michelin, czyli o jego maskotkę. "Bibendum", czyli w obiegowym języku "ludzik Michelin", to najbardziej charakterystyczna maskotka na świecie. Legenda głosi, że pomysł na taki wygląd pojawił się, gdy bracia Michelin na targach w Lyonie zobaczyli stos opon rowerowych poukładanych jedna na drugiej. "Ludzik Michelin" wszedł się do popkultury już na stałe, będąc najlepszą (obok jakości opon) wizytówką firmy Michelin.
Opony marki Michelin są produktami z segmentu premium, dlatego ich znakomita opinia wśród kierowców nie może dziwić. Opony sygnowane nazwiskiem braci Michelin mają bardzo dobre właściwości trakcyjne oraz gwarantują bezpieczeństwo, nawet w ekstremalnych warunkach. Ich cena podyktowana jest wysoką jakością produktu.