Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/740 z 25 maja 2020 z dniem 1 maja 2021 wchodzą w życie nowe wymogi europejskie dotyczące oznaczeń etykiet na oponach.
- produkty, które do tej pory miały etykietę E będą oznaczone etykietą D
- z etykiet zostają usunięte oznaczenia F i G, które zastąpi oznaczenie E
- zewnętrzny hałas toczenia będzie definiowany w skali A,B,C zamiast fal dźwiękowych
- dla opon zimowych dodano piktogram 3PMSF (trzy szczyty) i/lub piktogram lodowy
Zgodnie z w/w rozporządzeniem opony wprowadzone do obrotu przed 1 maja 2021 mogą być oznaczone starym systemem etykietowania.
Opis
Opis produktu: Krisalp HP3 to opona zimowa klasy średniej, oznaczona symbolem 3PMSF ("Three Peak Mountain Snow Flake"), który który potwierdza jej właściwości zimowe. Jest to nowość marki Kleber na sezon zimowy 2015/2016, produkowana w rozmiarach od 15 do 18 cali jako następca wcześniejszej Krisalp HP2.
Dzięki nowoczesnej mieszance wyposażonej w elastomery funkcjonalne opona ma krótszą (o 8% - 1m) drogę hamowania na nawierzchniach oblodzonych w stosunku do wcześniejszego modelu Krisalp HP2. Kierunkowy bieżnik z dużą ilością nacięć zapewni Tobie bezpieczeństwo i przyczepność na śniegu. Krisalp HP3 to także opona stabilna na mokrej nawierzchni. Zastosowana technologia kanałów rynnowych „Toboggan” i kierunkowy bieżnik doskonale wspierają odprowadzanie wody i zmniejszają ryzyko poślizgu na wodzie.
Krisalp HP3 to znakomity wybór dla każdego kierowcy, łączący jakość i osiągi z najwyższej półki.
Opis producenta: Opony firmy Kleber mogą poszczycić się wieloletnią tradycją sięgającą początków XX wieku. Pierwsza opona tego producenta powstała w 1911 roku w Colombes pod Paryżem. Na początku lat 80-tych Kleber staje się częścią koncernu Michelin. Charakterystycznym znakiem marki jest zestawianie nowej linii produktów z różnymi rasami psów. Obecną maskotką opon Kleber jest bokser.
Opony marki Kleber, uważane są za wysokiej jakości produkt. Jego główne zalety to trwałość, dobre zachowanie się na mokrej nawierzchni oraz komfort. Klienci zwracają również uwagę na dobry stosunek ceny do jakości.