Doskonałe prowadzenie pojazdów typu SUV w każdych warunkach atmosferycznych przez cały rok
Goodyear Vector 4Seasons SUV Gen-2 to opona całoroczna do aut klasy SUV oraz 4x4. W okresie od 2013 do 2018 marka Goodyear odnotowała więcej zwycięstw w testach opon całorocznych niż jakakolwiek inna testowana marka ogumienia.*
Doskonałe zachowanie przez cały rok
Unikatowa technologia SmartTRED obejmuje specjalnie zaprojektowane strefy bieżnika przystosowujące zachowanie opony do aktualnych warunków na drodze.
Trakcja w każdych warunkach drogowych
Dzięki gęstym lamelom waflowym 3D opona Vector 4Seasons odznacza się doskonałą trakcją na śniegu i lodzie. Opona jest oznaczona symbolem płatka śniegu, co oficjalnie potwierdza jej przynależność do klasy opon zimowych.
(*) W oparciu o 33 testy, przeprowadzone od stycznia 2013 r. do grudnia 2018 r. przez 13 wiodących niezależnych europejskich magazynów branży oponiarskiej.
Opis producenta: Goodyear jest jedną z największych firm oponiarskich na świecie. Firma wytwarza swoje produkty w 49 fabrykach w 22 krajach na całym świecie i zatrudnia ponad 66 tysięcy osób. Dwa centra innowacji w Luksemburgu oraz w USA stale opracowują najnowocześniejsze produkty i usługi, które wyznaczają standardy technologii i wydajności w branży.
Markę Goodyear rozpoznaje dzisiaj niemal każdy kierowca. Co ciekawe, historia nazwy firmy nie pochodzi bezpośrednio od nazwiska założyciela, czyli Franka A. Seiberling'a. Właściciel Goodyear'a chciał uczcić pamięć osoby, bez której nie powstałaby żadna opona czyli Charles'a Goodyear'a. Jego pomysłem jest również oznakowanie produktów Goodyear skrzydlatym butem rzymskiego boga handlu i kupiectwa, Merkurego.
Goodyear zawsze inwestował w nowe technologie i rozwój. Dzięki temu lądownik Apollo 14 został wyposażony w MET (Modularized Equipment Transporter) z oponami Goodyear XLT, a Gary Gabelich mógł ustanowić na oponach ze skrzydlatym logiem, rekord prędkości - ponad 622 mph (około 1000 km/h). Z małej fabryki opon rowerowych której lista płac w 1898 roku wynosiła 217 dolarów, powstał koncern którego wysokość sprzedaży przekracza obecnie 20 bilionów dolarów.