Zapewnia kontrolę nad pojazdem i radość z jazdy dzięki skróceniu drogi hamowania na mokrej i suchej nawierzchni
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 to opona letnia o wysokiej wydajności do samochodów osobowych o dużej mocy silnika. Model Eagle F1 Asymmetric 3 jest montowany jako oryginalne wyposażenie (OE) w wielu mocnych autach na rynku, m.in. w nowym Jaguarze XF.
Precyzja prowadzenia i trwałość
Nowa technologia Reinforced Construction oparta na wzmocnionej konstrukcji o małej masie ułatwia prowadzenie i pokonywanie zakrętów, a także zmniejsza zużycie bieżnika i paliwa.
Przyczepność podczas hamowania i prowadzenia
Nowa mieszanka Grip Booster stosowana w oponach Eagle F1 Asymmetric 3 powstaje na bazie lepkiej żywicy, co pozwala zwiększyć kontakt opony z podłożem. Zwiększa to przyczepność podczas hamowania i prowadzenia na mokrej i suchej nawierzchni.
Krótsza droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni
Technologia Active Braking zwiększa powierzchnię styku opony z nawierzchnią i przyczepność podczas hamowania. Większy kontakt z podłożem pozwala z kolei skrócić drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.
Opis producenta: Goodyear jest jedną z największych firm oponiarskich na świecie. Firma wytwarza swoje produkty w 49 fabrykach w 22 krajach na całym świecie i zatrudnia ponad 66 tysięcy osób. Dwa centra innowacji w Luksemburgu oraz w USA stale opracowują najnowocześniejsze produkty i usługi, które wyznaczają standardy technologii i wydajności w branży.
Markę Goodyear rozpoznaje dzisiaj niemal każdy kierowca. Co ciekawe, historia nazwy firmy nie pochodzi bezpośrednio od nazwiska założyciela, czyli Franka A. Seiberling'a. Właściciel Goodyear'a chciał uczcić pamięć osoby, bez której nie powstałaby żadna opona czyli Charles'a Goodyear'a. Jego pomysłem jest również oznakowanie produktów Goodyear skrzydlatym butem rzymskiego boga handlu i kupiectwa, Merkurego.
Goodyear zawsze inwestował w nowe technologie i rozwój. Dzięki temu lądownik Apollo 14 został wyposażony w MET (Modularized Equipment Transporter) z oponami Goodyear XLT, a Gary Gabelich mógł ustanowić na oponach ze skrzydlatym logiem, rekord prędkości - ponad 622 mph (około 1000 km/h). Z małej fabryki opon rowerowych której lista płac w 1898 roku wynosiła 217 dolarów, powstał koncern którego wysokość sprzedaży przekracza obecnie 20 bilionów dolarów.