Nowy wymiar komfortu napędzany niemiecką technologią - bezpieczeństwo i precyzja prowadzenia
Continental PremiumContact 6 skutecznie wypełnia lukę między oponą sedan o wysokim komforcie jazdy a oponą do modeli sportowych. Łączy w sobie jakość jazdy, precyzję reakcji układu kierowniczego, maksymalne bezpieczeństwo i dobre właściwości środowiskowe w jednym produkcie. W tym celu inżynierowie ds. rozwoju opracowali nowe mieszanki, nową konstrukcję opony zapożyczoną z zaawansowanej technologicznie opony Continental SportContact 6 oraz wzór bieżnika zapewniający wygodną jazdę. Rezultatem jest produkt, który zapewnia poprawę do 15% wydajności prowadzenia, oporu toczenia, przebiegu i jakości jazdy w porównaniu do swojego poprzednika.
Opona letnia Continental PremiumContact 6 jest produkowana w ponad 100 rozmiarach od 15 do 22 cali pasujących do aut osobowych i SUV-ów. Zakres obejmuje opony o szerokości od 185 do 325 mm oraz homologacją dla prędkości do 300 km/h.
- Niezwykle krótka droga hamowania na mokrej nawierzchni, przy jednoczesnym wydłużeniu przebiegów
- Większa przyjemność z prowadzenia dzięki zoptymalizowanej pod kątem komfortu jazdy rzeźbie bieżnika
- Sportowe zacięcie w każdym aucie
Niezwykle krótka droga hamowania na mokrej nawierzchni, przy jednoczesnym wydłużeniu przebiegów dzięki mieszance Safety Silica Compounds
Struktura kryształków siliki zapewnia niezawodną skuteczność hamowania na mokrych nawierzchniach we wszystkich segmentach pojazdów. Umożliwia poprawę innych właściwości zachowując najwyższy poziom bezpieczeństwa.
Większa przyjemność z jazdy dzięki zoptymalizowanej pod kątem komfortu rzeźbie bieżnika
Nowa zoptymalizowana mieszanka polimerów w oponie PremiumContact™ 6 zapewnia przebieg wydłużony o więcej niż 15%. Jednolita sztywność bieżnika gwarantuje zoptymalizowany rozkład hałasu, znakomite przebiegi oraz większy komfort jazdy.
Sportowe zacięcie w każdym aucie
Zaawansowany wzór makro bloków zapewnia natychmiastową reakcję samochodu i doskonałą precyzję prowadzenia, lepszą przyczepność dzięki doskonałej transmisji sił bocznych.